1. Poznanie Twoich oczekiwań wobec sprzedaży
Każdy z nas ma inne powody, aby sprzedać nieruchomość oraz przewiduje inny przedział czasu na transakcję. Dzięki poznaniu Twoich oczekiwań jesteśmy w stanie ustalić indywidualną strategię sprzedaży, dzięki której osiągniemy zamierzony plan.
2. Sprawdzenie stanu technicznego
Dzięki sprawdzeniu dokumentacji dotyczącej nieruchomości, jesteśmy w stanie przewidzieć cały proces sprzedaży i mieć wszystko pod kontrolą. Co więcej w przejrzysty sposób przedstawimy stronie kupującej sytuację prawną oraz stan techniczny nieruchomości.
3. Wycena nieruchomości
Jako specjaliści wiemy na co zwrócić uwagę przy wycenie nieruchomości. Odpowiednio ustalona cena na starcie jest w stanie przyspieszyć proces sprzedaży.
Co więcej analizujemy konkurencyjne oferty na rynku wtórnym oraz pierwotnym w danej lokalizacji.
Jesteśmy w stanie sprawdzić aktualne ceny transakcyjne nieruchomości o podobnych parametrach w okolicy.
4. Stworzenie atrakcyjnej oferty mieszkania
Z doświadczenia wiemy co należy zrobić, aby zwrócić uwagę klienta kupującego na ofertę właśnie Twojego mieszkania.
Tworząc opis podkreślamy kluczowe informację, które naprawdę mają wpływ na klienta kupującego.
Dzięki współpracy ze specjalistami takimi jak architekt, profesjonalny fotograf czy wykonawca wirtualnych spacerów, mamy możliwość stworzenia oferty, która będzie wyróżniała się na tle innych.
Home Staging
Przygotowane mieszkanie przez specjalistę poprzez przeprowadzenie aranżacji wnętrza jest w stanie skrócić czas sprzedaży (o 40%*), a co więcej podnieść cenę nieruchomości (o 10%*).
*Wynika z badań przeprowadzonych przez Barbare Shwarz
Profesjonalna sesja zdjęciowa
Dzięki połączeniu dobrego światła, odpowiedniego ujęcia, a także najwyższej jakości sprzętu uzyskamy wyjątkowe zdjęcia, które spowodują, że poszukujący zatrzyma wzrok właśnie na ofercie Twojego mieszkania.
5. Prowadzenie skutecznych działań marketingowych
Ustalamy indywidualny plan działań marketingowych, który będzie idealnie dopasowany do Twojego mieszkania. Działamy w taki sposób, aby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Portale ogłoszeniowe, social media, banery, a także targi nieruchomości – wszystko to odpowiednio zaplanowane zaowocuje sukcesem.
6. Odpowiednio przeprowadzone prezentacje i negocjacje
Często zaniedbywanym punktem w procesie sprzedaży są prezentacje. Ze swojej strony dokładamy wszelkich starań aby zainteresowany klient zobaczył naszą nieruchomość w jak najlepszym świetle.
W procesie negocjacji istotnym elementem jest mediator zewnętrzny, który jest swoistego rodzaju katalizatorem pozwalającym uzyskać obustronnie satysfakcjonującą cenę.
7. Formalne i prawne zabezpieczenie transakcji
W tym przypadku mamy do czynienia z poważnymi kwotami, dlatego musimy mieć pewność, że wszystko będzie odpowiednio zabezpieczone od strony finansowej oraz prawnej. Z tego powodu współpracujemy z zaufanymi ekspertami kredytowymi oraz kancelariami notarialnymi, które zapewniają nam bezpieczeństwo całego procesu.